Prekių grąžinimas

Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis taisyklėmis.


Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama kokybiška prekė (per 14 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
  • Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;

Jei grąžinama kokybiška ir nesugadinta prekė, tuomet nusiuntimo ir grąžinimo išlaidos nekompensuojamos. Pardavėjas gali užsakyti prekių grąžinimo paslaugą (prekės nusiuntimo ir grąžinimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos).

Prekės grąžinamos į pardavėjo nurodytą LP Express savitarnos terminalą. Taip pat Pirkėjas gali grąžinti prekę už savo lėšas iš anksto sutarus, dėl prekės grąžinimo.

Pinigai už grąžintas prekes grąžinami banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo.

Dėl prekių grąžinimo kreiptis el. paštu nurodytų svetainės skyriuje „kontaktai“.